PRISTATYMAS

PRISTATYMAS

www.gosneakers.lt užsakytų prekių pristatymas yra NEMOKAMAS (nemokamas pristatymas taikomas visai avalynei), o prekių pristatymo būdą galite pasirinkti patogiausią sau:

  • atsiėmimas fizinėje parduotuvėje PC OZAS, Ozo g. 18, LT-08243, Vilnius
  • atsiėmimas DPD Pickup siuntų taškuose;
  • atsiėmimas Omniva paštomatuose;
  • DPD kurjerio pristatymas į jums patogiausią vietą;

Pristatymo trukmė: 1-2 darbo dienos.

Pasirinkusiems DPD kurjerio paslaugą - www.manosiunta.lt

Užsisakę prekių pristatymą naudojantis DPD kurjeriu, galite naudotis savitarnos portalu www.manosiunta.lt, kur galėsite:

  • Žemėlapyje realiu laiku matyti, kaip siunta keliauja pas Jus.
  • Patogiai ir greitai pakeisti pristatymo adresą, laiką ar net būdą - galite peradresuoti siuntą į DPD Pickup tašką ar terminalą šalia namų.

Pristatymo dieną užsakymo metu nurodytų e-paštu ar SMS gausite kodą ir prisijungimo nuorodą - užtenka paspausti ir busite iškart prijungti prie manosiunta.lt portalo.

Pristatymas į DPD Pickup taškus

Pasirinkdami šį pristatymo būdą Jūs renkatės tiek Jums patogią atsiėmimo vietą, tiek laiką. DPD Pickup siuntų taškai dirba 24 val. per parą, 7 d. per savaitę. Skirtingų DPD Pickup siuntų taškų darbo laikai gali skirtis, todėl prieš vykstant atsiimti siuntos, rekomenduojame pasitikslinti. Kai Jūsų siunta atsidurs Jūsų pasirinktame Pickup taške, Jūs gausite pranešimą (SMS arba el.paštu). Savo siuntą iš DPD Pickup taško turite pasiimti per 7 kalendorines dienas. Jei per šį laikotarpį prekių neatsiimsite, jos grįš pas mus. 
Atsiimant prekes DPD Pickup taškuose Jums reikės įvesti SMS žinutėje nurodytą PIN kodą, arba parodyti savo asmens tapatybės dokumentą.
Jei atsiimdami siuntą pastebėsite pakuotės pažeidimą, su Pickup taško darbuotoju užpildykite pakuotės pažeidimų aktą bei kreipkitės į DPD Pickup klientų aptarnavimo skyrių tel.: 8 5 210 67 77. Daugiau informacijos apie DPD Pickup siuntų taškus https://www.dpd.com/lt/pradzia/pickup_tinklas2

 

Prekių pristatymas DPD kurjeriu

Prekių atsiėmimo metu Jūs turite kartu su kurjeriu patikrinti siuntos būklę bei pasirašyti važtaraštį - priėmimo dokumentą. Jums pasirašius važtaraštyje, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Nenustebkite jei kurjeris paprašys Jūsų parodyti savo ID dokumentą. Mes rūpinamės Jūsų siuntomis, todėl norime būti 100% tikri, kad siunta pasieks reikiamą asmenį. Jei nepasirinkote pristatymo intervalo ar pristatymo šeštadienį, tikėtina, kad siuntą pristatysime darbo valandomis. Todėl rekomenduojame Jums nurodyti tą pristatymo adresą, kuriuo Jus galime rasti darbo valandomis. Visuomet pateikite savo telefono numerį. Taip galėsime Jums pranešti, kada prekės bus pristatytos.

 

Pristatymas į Omnivos paštomatus

OMNIVA paštomatai – tai patogus ir paprastas būdas atsisiųsti siuntą, nes ją atsiimti galėsite bet kuriuo jums patogiu paros metu. Kai tik siunta pasieks Jūsų pasirinktą paštomatą, Jums bus išsiųsta SMS žinutė bei pranešimas Jūsų nurodytu užsakyme el.paštu. Nurodykite tikslų savo telefono numerį ir el.pašto adresą, nes būtent Jūsų nurodytu numeriu bus išsiųsta žinutė su siuntos atsiėmimo iš paštomato informacija. Prekes iš OMNIVA terminalo atsiimkite per 3 kalendorines dienas nuo SMS ar el.pašto gavimo dienos Jums patogiu metu. Jei neatsiimsite prekių per nurodytą laiką, gausite SMS žinutę apie nepasiimtą siuntą, ir siunta bus grąžinta mums. 
OMNIVA video filmukas kaip atsiimti siuntą https://www.youtube.com/watch?v=ekB5LiJl1qA&feature=youtu.be
Daugiau informacijos apie OMNIVA paštomatus https://www.omniva.lt